Service
Ved vores værksted i Haslev udfører vi årligt hundredvis af små og store serviceopgaver. Maskinerne fra Gravotech, Technifor og Propen er solide og professionelt byggede, men hårdt brug gennem mange år slider på føringssystemer, lejer og elektronik. Hvis du ønsker at få udført service i dine lokaler, gør vi naturligvis det.
Send en e-mail, hvor du forklarer, hvad du har brug for hjælp til. Inkluder dit navn og den nemmeste måde, hvorpå vi kan kontakte dig. Du vil modtage en bekræftelse fra vores supportsystem. Bevar ID-nummeret i emnefeltet i al fremtidig kommunikation.
support@gravotech.dk / 31 31 03 17 + tast 2
Serviceaftale
Forudsigelighed skaber lønsomhed
Vores serviceaftale passer til dig, der ønsker forudsigelighed i din maskinvedligeholdelse. Aftalen øger lønsomheden ved at undgå uforudsete omkostninger i tilfælde af ulykker, maskinhavarier eller andre driftsforstyrrelser.
Vores løfte
Vi forpligter os til at løse problemet så hurtigt som muligt, så du kan genoptage produktionen efter en ulykke eller opstået fejlsituation. Der vil aldrig være diskussioner om ansvar eller skyld, når din maskine ikke fungerer. Vi løser problemet, og din maskine fortsætter hurtigt med at generere indtægter.
Hvad dækker serviceaftalen?
GravoCare Serviceaftalen dækker service, support, kritiske dele og softwareopgraderinger. Du har prioritet både når det kommer til teknikerens tid og dele, foran kunder uden Serviceaftale. Alle elektronikdele, motorer, aksler og drivsystemer er dækket i aftaleperioden, uanset årsag til fejlen. Serviceaftalen dækker også alt, hvad der er omfattet af Supportaftalen. Rejseudgifter er ikke dækket af Serviceaftalen. Se vores betingelser for yderligere information.
Serviceaftale for brugt udstyr?
Ja, vi tilbyder gerne en serviceaftale på maskiner, som ikke tidligere har haft en aftale. Dette kræver, at du betaler for en nulstillingsservice, hvor vi foretager en gennemgang af maskinen og reparerer fejl og mangler, før vi påbegynder aftalen. Nulstillingsservice faktureres efter de gældende timesatser for service, delepriser og rejseomkostninger på det pågældende tidspunkt.
Hva sier våre kunder?
“- Gravograph er en leverandør som vet å ta vare på sine kunder. Er det problemer hos oss, kommer de på minuttet. De har alltid reservedeler på lager, og leverer dagen etter vi ringer. Det er ikke mange som klarer å opprettholde samme servicegrad som Gravograph gjør i dag”
Remi Svendsen, JRL Automasjon AS